7/2/13

Περάσματα φωτός









6 σχόλια:

Giorgos είπε...

Ομορφιές. Η πάνω φωτογραφία, αν την δεις χωρίς μυωπικά γυαλιά, για μια στιγμή η διάταξη των δένδρων και το χρώμα τους θυμίζει βομβαρδισμούς ναπάλμ

Dina Vitzileou είπε...

Γιώργο,
μου αρέσει το "άπλωμα" της φαντασίας σου..όντως, θα μπορούσε να μοιάζει με τοπίο που βομβαρδίζεται.
Καλό βράδυ

Μηθυμναίος είπε...

Περάσματα φωτός και... ομορφιάς!!!

Πάντως μοιάζει κάπως σαν καπνός...

E.- είπε...

Να ΄χα τη χάρη σου να βλέπω τέτοια ομορφιά με τα μάτια μου! Αλλά δεν την έχω ...
Τη βλέπεις όμως εσύ, την αρπάζεις, και τη μοιράζεσαι μαζί μας! Και μου φτάνει!!!

Φιλάκια κοριτσάκι...

Ε.-

Ντροπή σου μπρε... να με κάνεις να ζηλεύω

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Καταθέτω το θαυμασμό μου στη φωτογραφική σου αντίληψη Ντίνα.

akrat είπε...

καλημέρα

ότι είπε ο πιό άνωθεν ... το υπογράφω και μουά