"Νοικοκυραίοι" και ..ελεύθεροι.









Σχόλια

Ο χρήστης oikodomos είπε…
Μπράβο βρε Ντίνα. Υπέροχη σύλληψη.
Πόση γλύκα, πόση ζεστασιά βγάζουν τα μάτια της... ελευθερίας...
Για άλλη μια φορά μας μετέδωσες τόσα πολλά, απλά με δύο κλικ...
Να ΄σαι καλά.
Καλή δύναμη!
Ο χρήστης E.- είπε…
Αχ φιλενάδα μου ...

Τύφλα που ΄χουν ή
τύφλα να ΄χουν ...
οι νοικοκυραίοι ...


Ε.-
Ο χρήστης Γιώργος Κατσαμάκης είπε…
Εγώ πάντως δεν είμαι με τους νοικοκυραίους...
Ο χρήστης Dina Vitzileou είπε…
Οι λήψεις έγιναν σε διαφορετικές χρονικές περιόδους.Είχα παρακολουθήσει για αρκετή ώρα και τους δύο.
Ο Οικοδόμος έχει δίκιο όσον αφορά το βλέμμα του ελεύθερου.
Με κοίταζε για αρκετή ώρα με αυτά τα ζεστά μάτια και ταυτόχρονα ένοιωθα πως ήταν έτοιμος να μου επιτεθεί..
Ο άλυσοδεμένος, με κοίταζε αδιάφορα, έδειχνε να βαριέται αφόρητα και κάθε τόσο ξάπλωνε σε άλλη στάση..

Την καλησπέρα μου, σε όλους τους φίλους!
Ο χρήστης nxen είπε…
Ασφαλές σπιτάκι αλλά και φράκτης και, το κυριότερο, λουρί στο λαιμό και αλυσίδα.

Δεν είμαστε, και δεν θέλουμε να είμαστε, νοικοκυραίοι λέμεεεε!!!

Καλή σου μέρα Ντίνα! :-)