5/8/12

Ένας εντυπωσιακός μικρόκοσμος στην λιμνοθάλασσα της Λευκάδας







Η λιμνοθάλασσα της Λευκάδας είναι ένας σπουδαίος υδροβιότοπος, 
πολύ γνωστός για το πλήθος και την ποικιλία των πουλιών, που συγκεντρώνονται
εκεί κατά την μεταναστευτική περίοδο και μας εντυπωσιάζουν με την σπάνια ομορφιά τους. 
Απ΄ότι φαίνεται όμως, ο υδροβιότοπος αυτός δεν παύει να μας εκπλήσσει
 με τις πανέμορφες εικόνες του, καθ΄όλη την διάρκεια  του χρόνου.

















































Ένα μέρος της λιμνοθάλασσας καταλαμβάνει το Ιβάρι ( ή Διβάρι ), 
μία θαλάσσια έκταση προστατευμένη με καλαμωτές μέσα στην οποία αναπαράγονται
και αναπτύσσονται αρκετά είδη ψαριών, χωρίς την ανθρώπινη παρέμβαση ( τάϊσμα ).













7 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Πράγματι εντυπωσιακός, Ντίνα. Τι ωραίο μέρος!

Dina Vitzileou είπε...

Στράτο, το πιο εντυπωσιακό είναι, ότι ενώ εδώ και πολλά χρόνια επισκέπτομαι πολύ συχνά το όμορφο νησί, ποτέ πριν δεν είχα παρατηρήσει αυτό τον πλούτο από τις τόσο όμορφες εικόνες..
Να περνάς καλά και χαιρετισμούς στον γοητευτικό Μόλυβο!

Μηθυμναίος είπε...

Δυστυχώς, Ντίνα, φέτος δεν είχε Μόλυβο... Συλλέγω ζέστες στο Κλεινόν Άστυ...

Καλημέρα!

Riski είπε...

Δεν είμαι βέβαια και καμιά ειδικός, αλλά οι φωτογραφίες σας μου φαίνονται υπέροχες.

Dina Vitzileou είπε...

Και εμένα μου φαίνεται υπέροχος ο τρόπος που εκφράσατε το σχόλιό σας Riski..
Ευχαριστώ

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Ντίνα, όπως πάντα οι καταπληκτικές φωτογραφίες σου συνιστούν γνώση.
Καλή συνέχεια περιηγήσεων, εύχομαι...

Dina Vitzileou είπε...

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου..