Το καφενείο της κυρα Σταμάτας στην Αμυγδαλιά Κυνουρίας









Σχόλια

Ο χρήστης ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε…
Χρώμα, μνήμες, συναίσθημα!
Μπράβο Ντίνα.
Ο χρήστης Dina Vitzileou είπε…
Μπράβο στην ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ αυτού του ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΥ και καλαίσθητου καφενείου που με προκάλεσε να το φωτογραφίσω.
Ο χρήστης Scorpion49 είπε…
Καλά που υπάρχουν και άνθρωποι με το δικό σου μεράκι και αποθανατίζουν παραδοσιακούς χώρους συναντήσεων όπως το όμορφο «καφενείο της κυρά Σταμάτας», κυρίως σ’ αυτά τα ορεινά χωριουδάκια. Ίσως, οι τόσο αξιόλογες φωτογραφίες σου, θα πρέπει κάποτε να διατηρηθούν σε κάποιο τοπικό μουσείο όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να ξεφυλλίζουν το άλμπουμ της ιστορίας του τόπου!!
Ο χρήστης Dina Vitzileou είπε…
skorpion, σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια -ίσως λίγο υπερβολικά- αλλά εγώ χαίρομαι πολύ που οι φωτογραφίες μου συγκινούν και άλλους εκτός από εμένα.
Ο χρήστης oikodomos είπε…
Ντίνα καλησπέρα,
θέλω να μάθεις πως η συγκίνηση που προσφέρεις σε μένα τουλάχιστον με πολλές από τις φωτογραφίες σου, είναι πολύ μεγάλη. Και εδώ κατά τη γνώμη μου είναι το μεγαλείο της τέχνης: ο καλλιτέχνης να σκουντά τις αισθήσεις του απλού θεατή, να αγγίζει ξεχασμένες χορδές και να βγάζει στην επιφάνεια συναισθήματα που η σκληρή καθημερινότητα σπρώχνει να καταχωνιάσει βαθειά μέσα μας. Και όταν ο καλλιτέχνης είναι ένας "από μας", και δεν μας βλέπει από ψηλά, τότε ακόμα καλύτερα για την τέχνη.
Και για να σε "πειράξω" λίγο:
...πολύ πράσινο ρε αδελφούλα μου...

Καλή δύναμη!
Ο χρήστης Dina Vitzileou είπε…
Οικοδόμε - καλλιτέχνη, "έγραψες" πάλι..

Όσο για το πράσινο "πείραγμα" σου, ουδόλως με άγγιξε, καθότι
ούτε του ΠΑΟ είμαι ούτε του ΠΑΣΟΚ.

Καλή σου μέρα!!
Ο χρήστης nxen είπε…
Η πρώτη μ' αρέσει πολύ!!!
Ο χρήστης ελισάβετ είπε…
πρασινο...της αισιοδόξιας, της ελπίδας!!!Πού είναι οι"θαμωνες"???
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
στην πρωτη φωτο περναει και ο μπαρμπα θωδορας